Firemní časopis OVB Journal jako nástroj marketingových komunikací – Tomáš KOPECKÝ
Tomáš KOPECKÝ
Bakalářská práce
Firemní časopis OVB Journal jako nástroj marketingových komunikací
Company magazine OVB Journal as instrument of marketing communications
Anotace:
Tématem této práce je firemní časopis OVB Journal jako nástroj marketingových komunikací. V teoretické části je rozebrána charakteristika PR, podnikové identity spolu s charakteristikou a strukturou firemního časopisu. V praktické části jsou zanalyzovány samotná čísla Journalu od jeho vzniku až po současnost. V projektové části je navrhnuta možnost internetových stránek, jejich vylepšení a propojení …víceAbstract:
The theme of the thesis is the company magazine OVB Journal as a tool of marketing communications. The theoretical part examines the PR characteristics, company identity together with the characteristics and structure of the company journal. Practical part analyses the releases itself since it´s beginning. In project part I offer a proposal for integrating the wesites into the journal concept and it …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2009
Identifikátor:
7464
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2009
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOPECKÝ, Tomáš. Firemní časopis OVB Journal jako nástroj marketingových komunikací. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 09. 05. 2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Vitalina Besogonova -
Corporate Social Responsibility in the Banking Industry in Ghana
Dennis Yeboah -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Andrea Straková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Kristýna Nezvedová -
Nová média, sociální sítě jako komunikační kanál public relations
Tímea Šalátová -
Nástroje budování image neziskové organizace se zaměřením na corporate identity a public relations.
Michaela ŠTEFKOVÁ -
Public relations vybrané instituce
Veronika Hacová -
Public relations neziskové organizace
Monika Křivková