Tomáš KOPECKÝ

Bakalářská práce

Firemní časopis OVB Journal jako nástroj marketingových komunikací

Company magazine OVB Journal as instrument of marketing communications
Anotace:
Tématem této práce je firemní časopis OVB Journal jako nástroj marketingových komunikací. V teoretické části je rozebrána charakteristika PR, podnikové identity spolu s charakteristikou a strukturou firemního časopisu. V praktické části jsou zanalyzovány samotná čísla Journalu od jeho vzniku až po současnost. V projektové části je navrhnuta možnost internetových stránek, jejich vylepšení a propojení …více
Abstract:
The theme of the thesis is the company magazine OVB Journal as a tool of marketing communications. The theoretical part examines the PR characteristics, company identity together with the characteristics and structure of the company journal. Practical part analyses the releases itself since it´s beginning. In project part I offer a proposal for integrating the wesites into the journal concept and it …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2009
Identifikátor: 7464

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2009

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KOPECKÝ, Tomáš. Firemní časopis OVB Journal jako nástroj marketingových komunikací. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 09. 05. 2016

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace