Emoční apely a jejich využití v reklamě – Bc. Jan Valuch
Bc. Jan Valuch
Master's thesis
Emoční apely a jejich využití v reklamě
Emotional Appeals and Its Usage in Advertising
Anotácia:
Diplomová práce se zaměřuje na v současné době široce diskutované oblasti využití emocí v reklamě. Autor se konkrétně zaměřuje na možnosti aplikace humoru v reklamě. Teoretická část práce zahrnuje rozbor problematiky využití emocí v reklamě. Jsou zde vysvětleny hlavní aspekty reklamy a komunikačního mixu. V detailu charakterizovány emoční apely a zdůrazněny možnosti využití prvků humoru. V praktické …viacAbstract:
The diploma thesis focuses on currently widely discussed areas of the emotional usage in advertising. The author focuses specifically on the possibilities of applying the humor in advertising. The theoretical part of the thesis includes analysis of the use of emotions in advertising. There are shown the main aspects of advertising and communication mix. The emotional apealls are characterized in detail …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/xlp33/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2018
- Vedúci: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Juraj Eisel, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Osobnost sportovce v reklamě
Radek Opletal -
Verbal Humour in Advertisements: British Culture Specifics
Zdeňka Tomisová -
Humor v reklamě
Lenka Melounová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku – projektová (analytická) studie
Stanislav Řehák -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku – projektová analytická studie
Štěpán Kment -
Marketingový mix ve finančních službách
Monika Horčíková -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku (organizace) – projektová studie
Ladislav Sadílek -
Marketingový komunikační mix - využití audiovizuálních prostředků pro marketingovou komunikaci vybraného subjektu
Václav Houdek