Anastasia Nikolaeva

Bachelor's thesis

Sociální sítě jako marketingový nástroj (se zaměřením na oděvní průmysl)

Social networks as a marketing tool (with focus on fashion industry)
Abstract:
Bakalářská práce pojednává o sociálních sítích jako marketingovém nástroji se zaměřením na oděvní průmysl. Po stručném úvodu do teorie marketingu jsou představeny sociální sítě jako prostředek moderní komunikace. V následující praktické části je na příkladu tří mezinárodních oděvních firem demonstrováno využití sociálních sítí ke komerční komunikaci. Závěrem práce je zhodnocení úspěšnosti rozdílných …more
Abstract:
The bachelor thesis concerns social networks as a marketing tool with focus on fashion industry. After a brief introduction to marketing theory social networks as a mean of modern communication are introduced. The following practical part demonstrates use of social networks for commercial communications on examples of three international fashion corporations. The conclusion should assess different …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 2. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 6. 2012
  • Supervisor: Alena Filipová
  • Reader: Jiří Zeman

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/31407

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod