Analýza postojů spotřebitelů ke grafickému designu – Nikol Nechvátalová
Nikol Nechvátalová
Bakalářská práce
Analýza postojů spotřebitelů ke grafickému designu
Consumer Attitudes Analysis to Graphic Design
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu postojů spotřebitelů ke grafickému designu. Cílem práce je zjistit, zda spotřebitele ovlivňuje grafický design, jestli jej vnímají a jak se případně vnímání liší v závislosti na věku. Dále se práce zabývá reakcemi spotřebitelů na graficky zpracované vizuály a chyby, využíváním služeb grafických designérů a znalostí tohoto oboru. Nejprve jsou v teoretické …víceAbstract:
This bachelor's thesis focuses on the Consumer Attitudes Analysis to Graphic Design. The aim of the thesis is to determine whether consumers are influenced by graphic design, whether they perceive it and how perception may vary depending on age. The thesis also examines consumers' reactions to graphic visuals and mistakes as well, the use of graphic designers' services and knowledge of this specialization …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2023
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/149342
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2023
- Vedoucí: Lenka Švajdová
- Oponent: Ivana Bulanda
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev