Konkurenční strategie vybraných produktů společnosti Schwan Cosmetics Czech Republic s.r.o. – Miroslava Nová
Miroslava Nová
Master's thesis
Konkurenční strategie vybraných produktů společnosti Schwan Cosmetics Czech Republic s.r.o.
Competitive Strategy of selected products of the company Schwan Cosmetics Czech Republic s.r.o.
Abstract:
Diplomová práce je zaměřená na problematiku tvorby konkurenční strategie výrobkového portfolia společnosti Schwan Cosmetics Czech Republic s.r.o., která je v současné době světovým lídrem v odvětví výroby kosmetických dekorativních tužek. V teoretické části práce byl nejdříve představen proces tvorby konkurenční strategie a následně byly popsány odborné přístupy ke konkurenční strategii dle autorů …moreAbstract:
The diploma thesis is focused on creating and implementing competitive strategy of selected business activity. Within this thesis, product portfolio of enterprise Schwan Cosmetics Czech Republic s.r.o., which is currently the world leader in the industry of production of cosmetic decorative pencils, was examined. First, the process of creating competitive strategy was theoretically described as well …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2022
Thesis defence
- Supervisor: prof. Ing. Ivana Tichá, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NOVÁ, Miroslava. \textit{Konkurenční strategie vybraných produktů společnosti Schwan Cosmetics Czech Republic s.r.o.}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2022. Available from: https://theses.cz/id/zaddch/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights