Bc. Natálie Bechyňová

Bachelor's thesis

Marketingová strategie vybraného podniku

Marketing Strategy of Selected Company
Abstract:
V současné době se marketingová komunikace stává neodmyslitelnou součástí podnikatelského prostředí. Tento obor poskytuje široké spektrum strategických přístupů a komunikačních kanálů, jež mohou podniku posloužit k úspěchu na trhu. Prostřednictvím efektivní marketingové komunikace jsou budovány dlouhodobé vztahy se zákazníky a posiluje se konkurenční pozice podniku. Cílem této práce je analýza stávající …more
Abstract:
Currently, marketing communication has become an indispensable part of business environment. This field offers a wide range of strategic approaches and communication channels that can contribute to a company´s success in the market. Trough effective marketing communication, long-term relationships with customers are built, and the company´s competitive position is strengthened. The aim of this work …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2024
  • Supervisor: doc. PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
  • Reader: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní