Marketingová strategie vybraného podniku – Bc. Natálie Bechyňová
Bc. Natálie Bechyňová
Bakalářská práce
Marketingová strategie vybraného podniku
Marketing Strategy of Selected Company
Anotace:
V současné době se marketingová komunikace stává neodmyslitelnou součástí podnikatelského prostředí. Tento obor poskytuje široké spektrum strategických přístupů a komunikačních kanálů, jež mohou podniku posloužit k úspěchu na trhu. Prostřednictvím efektivní marketingové komunikace jsou budovány dlouhodobé vztahy se zákazníky a posiluje se konkurenční pozice podniku. Cílem této práce je analýza stávající …víceAbstract:
Currently, marketing communication has become an indispensable part of business environment. This field offers a wide range of strategic approaches and communication channels that can contribute to a company´s success in the market. Trough effective marketing communication, long-term relationships with customers are built, and the company´s competitive position is strengthened. The aim of this work …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/x3gj9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2024
- Vedoucí: doc. PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev