Bc. Natálie Bechyňová

Bakalářská práce

Marketingová strategie vybraného podniku

Marketing Strategy of Selected Company
Anotace:
V současné době se marketingová komunikace stává neodmyslitelnou součástí podnikatelského prostředí. Tento obor poskytuje široké spektrum strategických přístupů a komunikačních kanálů, jež mohou podniku posloužit k úspěchu na trhu. Prostřednictvím efektivní marketingové komunikace jsou budovány dlouhodobé vztahy se zákazníky a posiluje se konkurenční pozice podniku. Cílem této práce je analýza stávající …více
Abstract:
Currently, marketing communication has become an indispensable part of business environment. This field offers a wide range of strategic approaches and communication channels that can contribute to a company´s success in the market. Trough effective marketing communication, long-term relationships with customers are built, and the company´s competitive position is strengthened. The aim of this work …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2024
  • Vedoucí: doc. PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní