Marek Sedláček
Bachelor's thesis
Strategická analýza konkrétního podniku
Strategic analysis of particular company
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je navrhnout strategická opatření společnosti RUDOLF JELÍNEK a.s. k jejímu stagnujícímu tržnímu podílu na českém trhu. Klíčovým prostředkem pro jejich stanovení je vyhotovení strategické analýzy této společnosti, která je hlavním prostředkem pro dosažení dlouhodobého úspěchu podniku. Strategická analýza obsahuje analýzu vnějšího okolí společnosti, kde makrookolí je hodnoceno …moreAbstract:
The aim of this bachelors´ thesis is to propose strategic measures for RUDOLF JELÍNEK a.s. with respect to its stagnant market share within the Czech Republic. The key to determining these measures is conducting a strategic analysis of this company which will identify the factors for its long term success. The analysis consists of an external analysis where the macro-environment is evaluated by PESTEL …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 2. 2020
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/80472
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2020
- Supervisor: Pavel Mikan
- Reader: Inka Neumaierová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/80472
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova