Strategie podniku a její implementace prostřednictvím metody BSC – Bc. Marek Gubala
Bc. Marek Gubala
Master's thesis
Strategie podniku a její implementace prostřednictvím metody BSC
The strategy of the company and its implementation through the BSC method
Abstract:
The goal of the bachelor work "Strategy of the company and its implementation through Bal-anced Scorecard method" is to analyze the situation of the chosen company and then to recommend strategy that would be the most appropriate for implementation through Balanced Scorecard method in future. The theoretical part describes basic assumptions, necessary for proper analysis of the external and internal …moreAbstract:
Predmetom diplomovej práce „Stratégia podniku a jej implementácia pomocou metódy Ba-lanced Scorecard“ je analyzovať situáciu vybraného podniku a následne odporučiť stratégiu, ktorá by bola pre daný podnik v budúcnosti najvhodnejšia pre implementáciu prostredníctvom metódy Balanced Scorecard. Teoretická časť popisuje základné predpoklady, ktoré sú nevy-hnutné pre správnu analýzu vonkajšieho a vnútorného …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2015
Identifier:
https://is.muni.cz/th/gkauq/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 6. 2015
- Supervisor: Ing. Petr Mikuš, Ph.D.
- Reader: Ing. Eva Švandová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
GUBALA, Marek. \textit{Strategie podniku a její implementace prostřednictvím metody BSC}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Economics and Administration. 2015. Available from: https://theses.cz/id/zfcvvq/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economy and Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova