Marketing sociálních sítí sportovního spolku – Bc. Daniel HUŠEK
Bc. Daniel HUŠEK
Diplomová práce
Marketing sociálních sítí sportovního spolku
Marketing of social networks of sports association
Anotace:
Online komunikace na sociálních sítích se stala téměř povinným marketingovým nástrojem, což platí jak pro soukromou, tak i pro veřejnou sféru. Práce se zaobírala online marketingem konkrétního basketbalového spolku (BK Levharti Chomutov, z.s.)na nejrozšířenější sociální síti - Facebook. Cílem práce bylo odhalit, které charakteristické faktory příspěvků ovlivňují jejich úspěšnost, a to za pomoci nalezení …víceAbstract:
Online communication on social networks has become an almost mandatory marketing tool which applies to the private and public spheres. The work dealt with the online marketing of a specific basketball club (BK Levharti Chomutov, z.s.) on the most widespread social network - Facebook. The goal of the work was to reveal which characteristic factors of contributions influence their success by finding …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Michaela Jánská, PhD.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HUŠEK, Daniel. Marketing sociálních sítí sportovního spolku. Ústí nad Labem, 2023. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management veřejného sektoru / Ekonomika a management veřejného sektoru
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Marketing prostřednictvím sociálních sítí na příkladu veřejných knihoven
Kryštof Macek -
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková -
Marketing na sociálních sítích vybraných firem segmentu MSP
Káčerová Káčerová -
Propagace značky Graffiti Likvid (se zaměřením na marketing na sociálních sítích)
Kateryna Ipatova -
Marketing ve sportu
Helena Witczaková -
Facebook Marketing
Bořek Šedivý