Ing. Veronika STRAKOVÁ

Bachelor's thesis

PR podpora věrnostního programu Na Doma

PR support of the "Na Doma" loyalty program
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá pilotním projektem svého druhu v České republice, který spočíval v PR podpoře věrnostního programu Na Doma. V praktické části jsem využila možnosti vyhotovit debrief na základě poskytnutého briefu klienta Unilever. Tento brief byl předložen agentuře AMI Communications, s. r. o. na základě výhry ve výběrovém řízení. Další částí je provedení SWOT analýzy věrnostního programu …more
Abstract:
This bachelor thesis describes a "Na Doma" loyalty program, which is the first of its kind in the Czech Republic. I took the opportunity to develop a debrief in response to a brief from Unilever´s client in the analytical part. This brief was given to AMI Communications agency based on a tender. Another part of the project is a SWOT analysis of the "Na Doma" loyalty program from the PR point of view …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 12. 2006
Identifier: 4736

Thesis defence

  • Date of defence: 22. 1. 2007
  • Supervisor: Mgr. Andrea Skripova

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

STRAKOVÁ, Veronika. PR podpora věrnostního programu Na Doma. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 30. 11. 2036

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.