Sára Caltová

Bachelor's thesis

Tvorba komunikační strategie pro humanitární a rozvojovou organizaci ADRA

Creating a communication strategy for the humanitarian and development organization ADRA
Anotácia:
Práce navrhuje komunikační kampaň pro humanitární a rozvojovou organizaci ADRA. První část se zaměřuje na teoretická východiska přípravy komunikační marketingové strategie v neziskovém sektoru. Analytická část zpracovává výzkum pro účely práce a navržení fundraisingové kampaně. Návrhová část se zaměřuje především na získání mladší generace dárců a účinnější komunikaci s cílovou skupinou. Práce nachází …viac
Abstract:
The thesis proposes a communication campaign for the humanitarian and development organization ADRA. The first part focuses on the theoretical basis of the preparation of a communication marketing strategy in the non-profit sector. The analytical part deals with research for the purposes of work and design of a fundraising campaign. The design part focuses mainly on the acquisition of a younger generation …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Ing. Martin Přibyl, Ph.D. MBA
  • Oponent: Ludmila Navrátilová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTON