Sportovní sponzoring společnosti ŠKODA AUTO a. s. – Tereza Tučková
Tereza Tučková
Bakalářská práce
Sportovní sponzoring společnosti ŠKODA AUTO a. s.
Sport sponsoring at ŠKODA AUTO, a. s.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá popisem sponzoringu ve společnosti ŠKODA AUTO, a. s. se zaměřením na sportovní aktivity. V teoretické části je definován sponzoring jako součást marketingové komunikace. Praktická část charakterizuje společnost ŠKODA AUTO, a. s., její konkrétní sponzorské aktivity a jejich význam. Práce popisuje sportovní sponzoring podniku se zaměřením na lední hokej a cyklistiku jako základní …víceAbstract:
This bachelor thesis describes sponsoring at company ŠKODA AUTO, a. s. with focus on sport activities. The theoretical part defines sponsoring as a part of marketing communication and its classification, objectives and levels. Practical part focuses on the company ŠKODA AUTO, a. s., its regional sales and sport sponsoring activities. There are characterized two main sport sponsoring strategies - Cycling …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jitka Šturmová, MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Název
Vložil
Vloženo
Práva