Sportovní sponzoring společnosti ŠKODA AUTO a. s. – Tereza Tučková
Tereza Tučková
Bachelor's thesis
Sportovní sponzoring společnosti ŠKODA AUTO a. s.
Sport sponsoring at ŠKODA AUTO, a. s.
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá popisem sponzoringu ve společnosti ŠKODA AUTO, a. s. se zaměřením na sportovní aktivity. V teoretické části je definován sponzoring jako součást marketingové komunikace. Praktická část charakterizuje společnost ŠKODA AUTO, a. s., její konkrétní sponzorské aktivity a jejich význam. Práce popisuje sportovní sponzoring podniku se zaměřením na lední hokej a cyklistiku jako základní …moreAbstract:
This bachelor thesis describes sponsoring at company ŠKODA AUTO, a. s. with focus on sport activities. The theoretical part defines sponsoring as a part of marketing communication and its classification, objectives and levels. Practical part focuses on the company ŠKODA AUTO, a. s., its regional sales and sport sponsoring activities. There are characterized two main sport sponsoring strategies - Cycling …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2015
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jitka Šturmová, MBA
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Sales
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights