Corporate identity design nově vzniklé značky na trhu – Kateřina Hrubá
Kateřina Hrubá
Bakalářská práce
Corporate identity design nově vzniklé značky na trhu
Corporate identity design for new brand on the market
Anotace:
Téma mé bakalářské práce je corporate identity nově vzniklé značky na trhu. Jedná se o českou značku zlatých šperků Michaela Lada Jewelry. Práce je založena na reálné spolupráci s klientkou. V teoretické části popisuji a definuji základní pojmy, které se vážou ke corporate identity, a jak moc jsou důležité při samotné tvorbě corporate identity. Zároveň definuji trh se šperky v České republice a zabývám …víceAbstract:
The topic of my bachelor's thesis is the corporate identity of a newly created brand on the market. It is a Czech brand of gold jewelry called Michael Lada Jewelry. The thesis is based on real cooperation with the client. In the theoretical part I describe and define the basic concepts that are related to corporate identity and how important they are in the creation of corporate identity. At the same …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2021
- Vedoucí: MgA. Miroslav Roubíček
- Oponent: Joachim Rindler, doc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / obor / specializace:
Vizuální a literární umění / Vizuální tvorba / Grafický a mediální design
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Název
Vložil
Vloženo
Práva