Corporate identity design nově vzniklé značky na trhu – Kateřina Hrubá
Kateřina Hrubá
Bachelor's thesis
Corporate identity design nově vzniklé značky na trhu
Corporate identity design for new brand on the market
Abstract:
Téma mé bakalářské práce je corporate identity nově vzniklé značky na trhu. Jedná se o českou značku zlatých šperků Michaela Lada Jewelry. Práce je založena na reálné spolupráci s klientkou. V teoretické části popisuji a definuji základní pojmy, které se vážou ke corporate identity, a jak moc jsou důležité při samotné tvorbě corporate identity. Zároveň definuji trh se šperky v České republice a zabývám …moreAbstract:
The topic of my bachelor's thesis is the corporate identity of a newly created brand on the market. It is a Czech brand of gold jewelry called Michael Lada Jewelry. The thesis is based on real cooperation with the client. In the theoretical part I describe and define the basic concepts that are related to corporate identity and how important they are in the creation of corporate identity. At the same …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2021
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2021
- Supervisor: MgA. Miroslav Roubíček
- Reader: Joachim Rindler, doc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HRUBÁ, Kateřina. \textit{Corporate identity design nově vzniklé značky na trhu}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2021. Available from: https://theses.cz/id/zn4aq9/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / field / specializace:
Visual and Literary Arts / Visual arts / Graphic and media design
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights