Product placement v současném marketingu – Ing. Pavel Wünsch
Ing. Pavel Wünsch
Diplomová práce
Product placement v současném marketingu
Product placement in current marketing
Anotace:
V předložené diplomové práci jsem se zabýval deskripcí marketingového využití product placementu a jeho umísťováním do již existujících komunikačních forem. Metodologicky jsem vymezil a identifikoval product placement mezi tradičními i novodobými nástroji marketingové komunikace začátku dvacátého prvého století. Dále jsem se zaměřil na vymezení product placementu dle současných českých právních norem …víceAbstract:
The submited master thesis is focused on description of marketing utilizitaion of product placement and its placing into already existing communication forms. The main drift is minister to methodology, define and identify product placement between traditive and current marketing communication tools in time of the beggining of Twenty-First century. Further it´s targeted to the specification of product …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2008
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/r6o1y/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2008
- Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Oponent: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace Muzea romské kultury
Lucie Kroupová -
Komunikace environmentálních faktorů společnosti Continental Barum a jejich vliv na image společnosti
Regina Feiferlíková -
Product placement na blogu a míra jeho uvědomění spotřebitelem
Kristina Jančaříková -
Product placement ve vybraných pořadech českých televizí
Tereza Nováková -
Product placement - právní úprava a jeho místo v marketingové komunikaci
Monika Švarcová -
Product placement na blogu a míra jeho uvědomění spotřebitelem
Michaela Tesařová -
Product placement - právní úprava a jeho místo v marketingové komunikaci
Alena Palkosková -
Product placement v současném filmu, aneb jiná forma propagace
Renata Burkovcová