Obsahově a jazykově integrované vyučování pro žáky mladšího školního věku. – Alžběta HOLANOVÁ
Alžběta HOLANOVÁ
Master's thesis
Obsahově a jazykově integrované vyučování pro žáky mladšího školního věku.
Content and language integrated learning for young learners.
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá metodou CLIL - obsahově a jazykově integrovaným vyučováním, se zaměřením na výuku slovní zásoby. Hlavním cílem práce bylo zjistit jazykové rozdíly mezi žáky čtvrtých tříd, kteří podstoupili vyučování metodou CLIL a žáky, kteří byli vyučováni běžnými metodami. K získání výsledků jsem použila metodu didaktických testů, které byli vyplněny před zahájením výuky metodou CLIL a …viacAbstract:
Thesis focuses on the CLIL method - Content and Language Integrated Learning specificaly aimed at the vocabulary learning. The main goal is to map out the language level differences between fourth graders educated by CLIL and the test group which was taught by common methods. I used standardised tests to compare the results of the test group and CLIL learners´ group. These were taken before and afterwards …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2019
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 5. 2019
- Vedúci: Mgr. Slavomíra Klimszová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HOLANOVÁ, Alžběta. Obsahově a jazykově integrované vyučování pro žáky mladšího školního věku.. Ostrava, 2019. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / odbor:
Teaching for Primary and Lower Secondary Schools / Teaching for Primary Schools
Práce na příbuzné téma
-
Obsahově a jazykově integrovaná výuka biologie a anglického jazyka - téma sinice
Kateřina Hótová -
Srovnávací obsahová a jazyková analýza ruských a českých smluv o dílo
Jan Brichta -
Počátky pražského evangelického sboru a. v. očima jeho členů. Edice a analýza korespondence členů pražského evangelického sboru a. v. s Michalem Institorisem Mošovským
Markéta Slavíková -
Integrace výtvarné výchovy a anglického jazyka (CLIL - obsahově a jazykově integrovaná výuka)
Kateřina Strnadová -
Německé psané smlouvy a jejich zvláštnosti: Analýza obsahové výstavby a jazykových prostředků v německy psaných smlouvách z vybrané oblasti práva.
Matěj KLINKA -
Komparace motivů ženy, alkoholu a smrti v poezii a korespondenci Františka Gellnera
Sára ŠROUBKOVÁ -
Přístup pedagogů a rodičů k žákům se specifickými poruchami učení a možnosti reedukace se zaměřením na mladší školní věk v okrese Karviná
Lucie Jeská -
Specifika práce učitele na málotřídní škole se zaměřením na žáky se specifickými poruchami učení
Alena Kubíčková