Bc. Alexandra Mušáková

Bachelor's thesis

Komunikační strategie kulturních institucí se zaměřením na sociální sítě

Communication strategies of cultural institutions with a focus on social networks
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá komunikačními procesy kulturních institucí se zaměřením na komunikace přes sociální sítě. Definuje online marketing na sociálních sítích a marketingový mix kulturních institucí. Dále představuje vybrané instituce, kterými jsou Národní divadlo Brno, HaDivadlo a divadlo Radost. Je provedena SWOT analýza profilů divadel na sociálních sítích a následné porovnání mezi sebou. Cílem …more
Abstract:
The bachelor thesis deals with the communication processes of cultural institutions focusing on communication via social networks. Defines online marketing on social networks and the marketing mix of cultural institutions. It also represents selected institutions, which are the National Theatre Brno, HaDivadlo and theatre Radost. A SWOT analysis of theater profiles on social networks and subsequent …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 8. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 9. 2021
  • Supervisor: Mgr. Pavlína Míčová
  • Reader: doc. PhDr. Martin Flašar, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta