Komunikační strategie kulturních institucí se zaměřením na sociální sítě – Bc. Alexandra Mušáková
Bc. Alexandra Mušáková
Bachelor's thesis
Komunikační strategie kulturních institucí se zaměřením na sociální sítě
Communication strategies of cultural institutions with a focus on social networks
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá komunikačními procesy kulturních institucí se zaměřením na komunikace přes sociální sítě. Definuje online marketing na sociálních sítích a marketingový mix kulturních institucí. Dále představuje vybrané instituce, kterými jsou Národní divadlo Brno, HaDivadlo a divadlo Radost. Je provedena SWOT analýza profilů divadel na sociálních sítích a následné porovnání mezi sebou. Cílem …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the communication processes of cultural institutions focusing on communication via social networks. Defines online marketing on social networks and the marketing mix of cultural institutions. It also represents selected institutions, which are the National Theatre Brno, HaDivadlo and theatre Radost. A SWOT analysis of theater profiles on social networks and subsequent …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 8. 2021
Identifier:
https://is.muni.cz/th/vm9j4/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 9. 2021
- Supervisor: Mgr. Pavlína Míčová
- Reader: doc. PhDr. Martin Flašar, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
General Theory and History of Arts and Culture / Theory of Interactive Media
Theses on a related topic
-
Online marketing v oblasti kultury se zaměřením na muzejní instituce
Ester Březinová -
Využití influencerů v komunikačních strategiích kulturní instituce Centra současného umění DOX
Nikola Kudělková -
Návrh efektivnější marketingové komunikace vybrané kulturní instituce
Simona Niklová -
Současné online marketingové nástroje komunikace aplikované v kulturních organizacích
Karolína Vejražková -
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková -
Online marketingová komunikace pro B2B segment eshopu Laporte.cz
Eliška Obrusníková -
Online marketingová komunikace AC Sparta Praha
Filip Liška -
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová