Use of Authentic Storybooks in Primary EFL Classes – Mgr. Eliška Vintrová
Mgr. Eliška Vintrová
Master's thesis
Use of Authentic Storybooks in Primary EFL Classes
Use of Authentic Storybooks in Primary EFL Classes
Abstract:
Diplomová práce „Use of authentic storybooks in primary EFL classes“ se zabývá otázkou využití autentických anglických příběhů pro děti ve výuce na prvním stupni a jejich spojením s technikami dramatické výchovy.Abstract:
Diploma thesis „Use of authentic storybooks in primary EFL classes“ deals with a question of the teaching/learning use of authentic English stories for children in primary classes and how these can interact with suitable drama activities.
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2007
Identifier:
https://is.muni.cz/th/wgwpl/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2007
- Supervisor: Mgr. Naděžda Vojtková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Primary Schools / Primary School Teacher Training
Theses on a related topic
-
Introducing drama activities into teaching infants English at primary school
Petra Moštěková -
Drama Techniques in English Lessons for Children
Lenka Calabová -
Language of Lewis Carroll's books
Zuzana Sedláková -
English versus Mother Tongue in Primary Classes
Tereza Létalová -
Znalostní a dovednostní rozdíly mezi žáky učícími se anglický jazyk od první a třetí třídy základní školy
Eva Veselá -
Vliv Latiny na anglický jazyk - Latina jako jazyk medicíny
Michaela HODANOVÁ -
Vliv Latiny na Anglický jazyk - Latina jako jazyk medicíny
Michaela HODANOVÁ -
Svátky a tradice v anglicky mluvících zemích ve výuce anglického jazyka na prvním stupni základní školy.
Eva Demmerath