Právní regulace marketingové komunikace v kyberprostoru – Mgr. Lukáš Reiskup, DiS.
Mgr. Lukáš Reiskup, DiS.
Master's thesis
Právní regulace marketingové komunikace v kyberprostoru
Legal Regulation of the Marketing Communications in Cyberspace
Abstract:
Tato práce se zabývá právním rámcem který reguluje marketingovou komunikaci v prostředí kyberprostoru, zejména částí známou jako Internet. Obecná část vymezuje marketingovou komunikaci, kyberprostor a regulační rámec. V rámci regulačního rámce je pozornost zaměřena na normy nekalé soutěže. Zvláštní část je pak zaměřena na dvě techniky marketingové komunikace. Prvním jsou nástroje ovlivňující výsledek …moreAbstract:
This work deals with the legal framework which regulates the marketing communication in cyberspace, especially parts known as the Internet. General defines the marketing communication, Cyberspace and the regulatory framework. As part of the regulatory framework is focusing on standards of unfair competition. Special part is focused on two techniques of marketing communications. The instruments are …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 1. 2009
Identifier:
https://is.muni.cz/th/ki8aj/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 1. 2009
- Supervisor: doc. JUDr. Radim Polčák, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Právnická fakultaMasaryk University
Faculty of LawMaster programme / field:
Law and Legal Science / Law
Theses on a related topic
-
Social, legal and ethical problems of the Direct Marketing
Sugandha Tikoo -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Návrh marketingové komunikace vybraného podniku
Edita Hadrová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Daniela Bémová