Návrh nástrojů pro zvýšení zájmu zákazníků o konkrétní internetový obchod – Bc. Tereza Svojtková
Bc. Tereza Svojtková
Diplomová práce
Návrh nástrojů pro zvýšení zájmu zákazníků o konkrétní internetový obchod
Designing Tools to Increase Customer Interest in a Particular Online Business
Anotace:
Diplomová práce pojednává o online marketingové komunikaci společnosti Bangles.cz. Tato společnost se zaměřuje na prodej šperků, který probíhá pouze přes internetový obchod. Práce se v teoretické části zabývá definicí pojmů, které se týkají podnikání na internetu a online marketingové komunikace. V praktické části práce je představena společnost Bangles.cz i její internetový obchod a provedena analýza …víceAbstract:
The thesis deals with the online marketing communications of the company Bangles.cz. This company is dedicated to selling jewelry and operates only through the online store. In the theoretical part, the thesis focuses on the definition of terms related to internet business and online marketing communications. The practical part of the thesis introduces Bangles.cz as well as its online shop and analyzes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Daniela Šálková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SVOJTKOVÁ, Tereza. \textit{Návrh nástrojů pro zvýšení zájmu zákazníků o konkrétní internetový obchod}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/zsukem/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Internet Marketing
Irina Islentieva -
Internet Marketing
Martina Polková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Internetový marketing vybraného subjektu
Tereza Gajanová -
Internetový marketing v praxi
Erika Einšpieglová -
Internetový marketing
Filip Blahout
Název
Vložil
Vloženo
Práva