Bc. Pavla Škardová

Bachelor's thesis

Analýza komunikačního mixu vybraného subjektu

A
Abstract:
Bakalářská práce je věnována komunikačnímu mixu společnosti Lázní Aurora, s. r. o., kde jsou podrobně rozebrány jednotlivé nástroje komunikačního mixu, které společnost využívá. Práce je rozdělena na dvě části, teoreticko-metodologickou a aplikační. Teoreticko-metodologická část vysvětluje základní pojmy marketingové komunikace, komunikačních nástrojů a moderních trendů 21. století. Aplikační část …more
Abstract:
This bachelor´s thesis is devoted to communication mix of the company Lázně Aurora, s. r. o., where particular tools of communication mix used by the company were analyzed in detail. The thesis is divided into two parts, theoretical-methodological part and application part. The theoretical-methodological part explains basic concepts of the marketing communication, communication tools and modern trends …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 6. 2014
  • Supervisor: Ing. Marie Slabá, Ph.D.
  • Reader: Ing. Irena Čihovská

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích