Analýza komunikačního mixu vybraného subjektu – Bc. Pavla Škardová
Bc. Pavla Škardová
Bachelor's thesis
Analýza komunikačního mixu vybraného subjektu
A
Abstract:
Bakalářská práce je věnována komunikačnímu mixu společnosti Lázní Aurora, s. r. o., kde jsou podrobně rozebrány jednotlivé nástroje komunikačního mixu, které společnost využívá. Práce je rozdělena na dvě části, teoreticko-metodologickou a aplikační. Teoreticko-metodologická část vysvětluje základní pojmy marketingové komunikace, komunikačních nástrojů a moderních trendů 21. století. Aplikační část …moreAbstract:
This bachelor´s thesis is devoted to communication mix of the company Lázně Aurora, s. r. o., where particular tools of communication mix used by the company were analyzed in detail. The thesis is divided into two parts, theoretical-methodological part and application part. The theoretical-methodological part explains basic concepts of the marketing communication, communication tools and modern trends …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2014
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/f7z9q/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2014
- Supervisor: Ing. Marie Slabá, Ph.D.
- Reader: Ing. Irena Čihovská
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Blogging as a modern public relations and marketing communication tool
Anastasiia Anpilogova -
Public relations a jeho přesahy do content marketingu
Barbora Svádová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci organizace Microdis Electronics s.r.o.
Karolína Matějková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Tomáš Rataj -
Public Relations a Event marketing u neziskové organizace ADRA
Kateřina Mencová