Profesní orientace žáků se specifickými poruchami učení – Bc. Pavla Nedomová
Bc. Pavla Nedomová
Master's thesis
Profesní orientace žáků se specifickými poruchami učení
Professional orientation of pupils with Specific Learning Disabilities
Abstract:
Nedomová, Pavla. Profesní orientace žáků se specifickými poruchami učení, diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, 2011. 88 s. Diplomová práce je zaměřena na problematiku profesní orientace žáků se specifickými poruchami učení. Pozornost je věnována problematice profesní orientace a kariérnímu poradenství na základních školách. V praktické části je metodou kvantitativního výzkumného šetření analyzována …moreAbstract:
Abstract Nedomová, Pavla. Professional orientation of pupils with specific learning disabilities, thesis. Brno: Masarykova univerzita, 2011. 88 s. The thesis is focused on the professional orientation of students with learning disabilities. Attention is paid to vocational guidance and career counseling in elementary schools. The practical part is a method of quantitative research analyzed the choice …moreKeywords
specifické poruchy učení klasifikace reedukace specifických poruch učení vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení profesní orientace výchovný a kariérní poradce rodina Specific learning disabilities clasification remedy of specific learning disabilities education of students with specific learning difficulties professional orientation educational and career adviser family
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2011
Identifier:
https://is.muni.cz/th/ej23f/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 5. 2011
- Supervisor: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
- Reader: PhDr. Dana Brožová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Education / Special Education
Theses on a related topic
-
Multisensory Structured Language Instruction in Vocabulary Learning Strategies - Comparison of Influences on Learners with and without Specific Learning Difficulties
Lenka Krajčovičová -
Pupils with Specific Learning Difficulties in English lessons
Petra Mikulčíková -
Teaching English to Students with Specific Learning Needs
Michaela Kubešová -
Teaching vocabulary to learners with specific learning difficulties
Kristýna Bromová -
Evaluation of Pupils with Specific Learning Difficulties in English Langugage Teaching
Marie Vlková -
Evaluation of English Language Learners with Specific Learning Disabilities in Inclusive School
Barbora Vodičková -
Assessing learners with specific learning differences in English language lessons
Simona Jelínková -
Online Language Learning for Students with Specific Learning Difficulties
Alena Večeřová