Věrnostní program společnosti Lidl – Simona Vacková
Simona Vacková
Bakalářská práce
Věrnostní program společnosti Lidl
Loyalty program of the company Lidl
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá věrnostním programem společnosti Lidl. Cílem práce je zjistit preference spotřebitelů v oblasti věrnostních programů a zároveň spokojenost zákazníků s věrnostním programem společnosti Lidl a na základě analýzy marketingové komunikace se zaměřením na věrnostní program Lidl Plus navrhnout zlepšení. Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické …víceAbstract:
This bachelor’s thesis deals with the loyalty program of the company Lidl. The aim of this thesis is to identify the preferences of consumers in the loyalty programs and also customer satisfaction with the loyalty program of the company Lidl and to suggest improvements based on the marketing communication analysis that focuses on the loyalty program Lidl Plus. This thesis is divided into theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/85707
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2022
- Vedoucí: Jitka Volfová
- Oponent: Přemysl Průša
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85707
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev