Barbora Kučerová

Bachelor's thesis

Komunikační strategie vybrané firmy se zaměřením na sociální média

Communication Strategy of Selected Company with an Emphasis on Social Media
Anotácia:
Cílem bakalářské práce je zjistit komunikační strategii společnosti Mobil Maják na sociálních sítích a na základě získaných sekundárních dat o možnostech tohoto druhu komunikace, trendech, spotřebitelských preferencích a podle výsledků vlastního výzkumu zaměřeného na znalost značky a spotřebitelské preference formulovat doporučení pro její zlepšení. Práce se dělí na dvě části, teoretickou a praktickou …viac
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to examine communication strategy of Mobil Maják on social media and based on secondary data about the options of this type of communication, trends, consumer preferences and results of my own research focused on brand awareness and consumer preferences propose recommendations for its improvement. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 7. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 9. 2021
  • Vedúci: Jitka Volfová
  • Oponent: Kamila Matysová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/84693