Komunikační strategie vybrané firmy se zaměřením na sociální média – Barbora Kučerová
Barbora Kučerová
Bachelor's thesis
Komunikační strategie vybrané firmy se zaměřením na sociální média
Communication Strategy of Selected Company with an Emphasis on Social Media
Anotácia:
Cílem bakalářské práce je zjistit komunikační strategii společnosti Mobil Maják na sociálních sítích a na základě získaných sekundárních dat o možnostech tohoto druhu komunikace, trendech, spotřebitelských preferencích a podle výsledků vlastního výzkumu zaměřeného na znalost značky a spotřebitelské preference formulovat doporučení pro její zlepšení. Práce se dělí na dvě části, teoretickou a praktickou …viacAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to examine communication strategy of Mobil Maják on social media and based on secondary data about the options of this type of communication, trends, consumer preferences and results of my own research focused on brand awareness and consumer preferences propose recommendations for its improvement. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 7. 2021
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/84693
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 9. 2021
- Vedúci: Jitka Volfová
- Oponent: Kamila Matysová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/84693
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev