Ing. Jakub Velen

Bachelor's thesis

Analýza řízení vztahů se zákazníky na jednotlivých úrovních v Coca-Cola Beverages Česká republika, spol. s r.o.

Analysis of customer relationship management on each various levels at the Coca-Cola Beverages Česká republika, spol. s r.o.
Abstract:
V bakalářské práci se věnuji řízení vztahů se zákazníky z pohledu poskytování hodnoty vnímané zákazníkem, rozvoji a budování vztahů se zákazníky a péče ně. Teoretická část poukazuje na obecné nástroje a možnosti řízení vztahů se zákazníky vycházející z praxe a poznatků autorů knih. Praktická část představuje, na základě sondy, konkrétní a aktuální způsoby řízení vztahů se zákazníky ve společnosti Coca …more
Abstract:
In the thesis I am dealing with customer relationship management from the perspective of the provision of value perceived by customers, development and building relationships with customers and customer support. The theoretical part refers to the possibility of general tools and customer relationship management based on experience and knowledge of authors of books. Practical part presents, on the basis …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2009
  • Supervisor: Ing. Tereza Dvořáková
  • Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní