Analýza řízení vztahů se zákazníky na jednotlivých úrovních v Coca-Cola Beverages Česká republika, spol. s r.o. – Ing. Jakub Velen
Ing. Jakub Velen
Bachelor's thesis
Analýza řízení vztahů se zákazníky na jednotlivých úrovních v Coca-Cola Beverages Česká republika, spol. s r.o.
Analysis of customer relationship management on each various levels at the Coca-Cola Beverages Česká republika, spol. s r.o.
Abstract:
V bakalářské práci se věnuji řízení vztahů se zákazníky z pohledu poskytování hodnoty vnímané zákazníkem, rozvoji a budování vztahů se zákazníky a péče ně. Teoretická část poukazuje na obecné nástroje a možnosti řízení vztahů se zákazníky vycházející z praxe a poznatků autorů knih. Praktická část představuje, na základě sondy, konkrétní a aktuální způsoby řízení vztahů se zákazníky ve společnosti Coca …moreAbstract:
In the thesis I am dealing with customer relationship management from the perspective of the provision of value perceived by customers, development and building relationships with customers and customer support. The theoretical part refers to the possibility of general tools and customer relationship management based on experience and knowledge of authors of books. Practical part presents, on the basis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2009
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/fnkml/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2009
- Supervisor: Ing. Tereza Dvořáková
- Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VELEN, Jakub. \textit{Analýza řízení vztahů se zákazníky na jednotlivých úrovních v Coca-Cola Beverages Česká republika, spol. s r.o.}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2009. Available from: https://theses.cz/id/zzc3f4/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Analýza CRM (Customer Relationship Management), jeho úloha a využití v praxi
Barbora Vitkajová -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Customer relationship management jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti podniků
Jana Marková -
Relationship management vybrané neziskové organizace se zaměřením na získávání finančních prostředků
Tomáš FILIPCSIK -
CRM - Customer Relationship Management ve vybrané organizaci a jeho zhodnocení
Vlastimil CIGOŠ