Mediální obraz singles ve vybraných časopisech – Bc. Denisa Chytilová
Bc. Denisa Chytilová
Bakalářská práce
Mediální obraz singles ve vybraných časopisech
Media image of singles in selected journals
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá reprezentací singles ve vybraných lifestylových časopisech. Prostřednictvím obsahové analýzy se pokouší zjistit, jakým způsobem jsou singles ve vybraných časopis prezentováni, jakých významů tento mediální obraz nabývá a jaké mýty a stereotypy s sebou tato prezentace nese. První, teoretická část je zaměřena na vymezení základních pojmů. Ve výzkumné empirické části, která …víceAbstract:
This thesis deals with representations of singles in selected lifestyle magazines. Through content analysis attempts to find out how the singles in selected magazine presented what meanings this media image becomes and what myths and stereotypes with you this presentation carries. The first theoretical part is focused on the definition of basic concepts. In the empirical part of the research, which …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/p0a8i/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2013
- Vedoucí: PhDr. Jaromír Volek, Ph.D.
- Oponent: Mgr. et Mgr. Michal Tkaczyk
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika
Práce na příbuzné téma
-
Kontroverzní postava a efektivní politik: Diskurzivní konstrukce mediálního obrazu Miloše Zemana ve vybraných britských online médiích
Markéta Skopalová -
Konstrukce mediálního obrazu uprchlíků v kontextu událostí tzv. migrační krize roku 2015: obsahová analýza textů publikovaných v denících Mladá fronta DNES a Blesk
Petra KRATOCHVÍLOVÁ -
Proměny mediální konstrukce obrazu ohrožení: komparativní obsahová analýza
Adéla Demlová -
Konstrukce mediálního obrazu pádu české vlády na titulních stranách deníků Mladá fronta DNES a Právo ve dnech 24. - 26. března 2009
Petr LASÁK -
Konstrukce ideologického mediálního obrazu pádu české vlády v denním tisku
Petr LASÁK -
Proměna mediálního obrazu maskulinity ve vybraných českých pohádkách
Martina Leciánová -
Mediální konstrukce obrazu tibetského buddhismu v českém tisku
Klára Laušová Kazelleová -
Po čem ženy touží? Proměna mediálního obrazu mužství na stránkách časopisu Cosmopolitan
Martina Leciánová