Theses on the same topic (having an identical keyword):
EmoceKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Emocionalita spotřebitele a efektivita věrnostních programů
(Dagmar Grauová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ccreq/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Emocionalita spotřebitele a efektivita věrnostních programů
(Dagmar Grauová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ccreq/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Podpora prodeje jako nástroj loajality zákazníků k firmě
(Jan Klimáček)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/i95zm/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Podpora prodeje jako nástroj loajality zákazníků k firmě Sariv-Automotive s.r.o.
(Martin Fukala)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jyzxp/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Podpora prodeje věrnostním programem
(Adam Potůček)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vy0j3/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Podpora prodeje v letecké dopravě pomocí věrnostních programů
(Petra Marková)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nx5kd/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Podpora prodeje a analýza věrnostních programů u společnosti DM a Teta
(Květa Pamánková)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/x72bl/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Vliv podpory prodeje a věrnostních programů na změnu nákupního chování zákazníka
(Tomáš Bojanovský)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qo13n/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Věrnostní programy a efektivní cílení podpory prodeje na základě věrnostních programů
(Zuzana Zemanová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/hm59u/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Segmentace klientů kamenných lékáren z hlediska vnímání podpory prodeje a loajality
(Jan Čech)2014, Diplomová práce, Fakulta chemicko-technologická / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//7ldpjy// | Chemické a procesní inženýrství / Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků | Theses on a related topic