Emocionální apely v sociálních reklamách zaměřených na boj proti domácímu násilí – Bc. Anežka Karvanová
Bc. Anežka Karvanová
Master's thesis
Emocionální apely v sociálních reklamách zaměřených na boj proti domácímu násilí
Emotional Appeals in Social Advertising Focused on Fight Against Domestic Violence
Abstract:
Diplomová práce se zabývá emocionálními apely v sociálních reklamách komunikujících problematiku domácího násilí. Jejím cílem je navrhnout 30sekundový televizní a online spot pro českou neziskovou organizaci ROSA - centrum pro ženy poskytující pomoc týraným ženám. Teoretická část vysvětluje pojmy, které souvisí s oblastí sociálního marketingu, sociální reklamy, reklamních apelů a specifikuje výzkum …moreAbstract:
The diploma thesis deals with emotional appeals in social advertising communicating the issue of domestic violence. The aim of the thesis is to design a 30second TV and online spot for the Czech non-profit organization ROSA - centrum pro ženy which provides help to abused women. The theoretical part explains terms related to the field of social marketing, social advertising, advertising appeals and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2023
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KARVANOVÁ, Anežka. \textit{Emocionální apely v sociálních reklamách zaměřených na boj proti domácímu násilí}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2023. Available from: https://theses.cz/id/01d6bx/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Karvanová, Anežka. Emocionální apely v sociálních reklamách zaměřených na boj proti domácímu násilí. Zlín, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Marketingová komunikace / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Nestátní neziskové organizace a jejich význam v systému sociálních služeb na příkladu vybraných nestátních neziskových organizací
Anna Dusková -
Komunikační strategie na pozadí neziskové organizace sociálních služeb
Michaela Venclová -
Činnost neziskové organizace a sociální marketing
Roman Kadlec -
Činnost neziskové organizace a sociální marketing
Botagoz Altayeva -
Organizace poskytující sociální služby – hodnocení úrovně poskytování
Tadeáš Smrčka -
Diverzifikace zdrojů financování jako nástroj udržitelnosti nestátní neziskové organizace
Michal Španihel -
Činnost neziskové organizace Junák - český skaut, z.s. a sociální marketing
Kateřina Skálová -
Neziskové organizace a jejich činnost v zdravotně sociální oblasti
Helga Martinková