Analýza marketingových aktivit vybrané organizace – Bc. Tereza Hyšková
Bc. Tereza Hyšková
Diplomová práce
Analýza marketingových aktivit vybrané organizace
Analysis of marketing activities of a selected organization
Anotace:
Předložená diplomová práce si klade za cíl zhodnotit stávající komunikační mix organizace #Holkyzmarketingu. Dále se práce zabývá třemi dílčími cíli. Prvním dílčím cílem je identifikace stávajícího komunikačního mixu Holek z Marketingu. Druhým cílem je analýza stávajícího komunikačního mixu a tím třetím je návrh na pozměnění stávajícího komunikačního mixu. V práci byly formulovány dvě hypotézy: H1 …víceAbstract:
The presented thesis aims to evaluate the current communication mix of the organization "#Holkyzmarketingu. Additionally, the thesis addresses three sub-objectives. The first sub-objective is the identification of the current communication mix used by "#Holkyzmarketingu". The second sub-objective involves analyzing the current communication mix, while the third sub-objective involves proposing modifications …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.ucp.cz/th/nw4xp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2023
- Vedoucí: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
- Oponent: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HYŠKOVÁ, Tereza. \textit{Analýza marketingových aktivit vybrané organizace}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/03zfyx/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Magisterský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketingový management v cestovním ruchu a hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev