Ing. Marcel Jánský

Bakalářská práce

Sepětí vývoje médií s marketingovou komunikací

Marketing Communication in Relation with Media Development
Anotace:
Tato práce se zabývá vývojem médií ve vzájemném působení s marketingovou komunikací. Popisuje historický vývoj médií v kontextu vývoje technologií, modernizace společnosti a nevratných celospolečenských změn. Práce dále zpracovává téma marketingové komunikace, její vývoj, cíle a členění. Na základě těchto informací určuje, která média a které nástroje marketingové komunikace jsou v těsném dějinném …více
Abstract:
This Bachelor’s thesis deals with the development of media in mutual relation to marketing communication. It describes historical development of media in the context of technology development, society modernization and irreversible society-wide changes. The thesis further elaborates on marketing communication, its development, objectives and classification. On the basis of this information it defines …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2015
  • Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
  • Oponent: prof. MgA. Jiří Svoboda

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní