Sepětí vývoje médií s marketingovou komunikací – Ing. Marcel Jánský
Ing. Marcel Jánský
Bakalářská práce
Sepětí vývoje médií s marketingovou komunikací
Marketing Communication in Relation with Media Development
Anotace:
Tato práce se zabývá vývojem médií ve vzájemném působení s marketingovou komunikací. Popisuje historický vývoj médií v kontextu vývoje technologií, modernizace společnosti a nevratných celospolečenských změn. Práce dále zpracovává téma marketingové komunikace, její vývoj, cíle a členění. Na základě těchto informací určuje, která média a které nástroje marketingové komunikace jsou v těsném dějinném …víceAbstract:
This Bachelor’s thesis deals with the development of media in mutual relation to marketing communication. It describes historical development of media in the context of technology development, society modernization and irreversible society-wide changes. The thesis further elaborates on marketing communication, its development, objectives and classification. On the basis of this information it defines …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/yxn6c/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2015
- Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
- Oponent: prof. MgA. Jiří Svoboda
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev