Bc. Nikola Koderová
Master's thesis
Komunikační mix podnikatelského subjektu
Communication Mix of Selected Company
Abstract:
Tématem diplomové práce je "Komunikační mix podnikatelského subjektu". Teoretická část se zabývá marketingem, marketingovým mixem a jeho jednotlivými nástroji. Dále je rozebrána problematika komunikační strategie a celkový rozbor komunikačního mixu včetně jeho nástrojů. Praktická část se zabývá analýzou konkrétního podnikatelského subjektu, jeho charakteristikou, SWOT analýzou a současným komunikačním …moreAbstract:
Theme of diploma thesis is "Communication mix of selected company". Theoretical part of this thesis deals with subjects of marketing, marketing mix and its each tools. Next chapters of thesis discuss issues of communication strategy and communication mix and its tools. Practical part deals with analysis of selected company, characteristics of business subject itself, SWOT analysis and current communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2017
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/rm9jq/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2017
- Supervisor: Ing. Petra Jílková, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev