Komunikační mix podnikatelského subjektu – Bc. Nikola Koderová
Bc. Nikola Koderová
Master's thesis
Komunikační mix podnikatelského subjektu
Communication Mix of Selected Company
Anotácia:
Tématem diplomové práce je "Komunikační mix podnikatelského subjektu". Teoretická část se zabývá marketingem, marketingovým mixem a jeho jednotlivými nástroji. Dále je rozebrána problematika komunikační strategie a celkový rozbor komunikačního mixu včetně jeho nástrojů. Praktická část se zabývá analýzou konkrétního podnikatelského subjektu, jeho charakteristikou, SWOT analýzou a současným komunikačním …viacAbstract:
Theme of diploma thesis is "Communication mix of selected company". Theoretical part of this thesis deals with subjects of marketing, marketing mix and its each tools. Next chapters of thesis discuss issues of communication strategy and communication mix and its tools. Practical part deals with analysis of selected company, characteristics of business subject itself, SWOT analysis and current communication …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/rm9jq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2017
- Vedúci: Ing. Petra Jílková, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev