Marketingová komunikace tiskových materiálů ve společnosti Konica Minolta – Gabriela Šulová
Gabriela Šulová
Bakalářská práce
Marketingová komunikace tiskových materiálů ve společnosti Konica Minolta
Marketing communication of print materials in company Konica Minolta
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá zhodnocením marketingové komunikace oddělení Business development společnosti Konica Minolta a navrhuje doporučení pro příští roky. Vyhodnocuje výsledky tří marketingových kampaní nově zavedených ve fiskálním roce 2015. První akce se zabývá podporou prodeje kancelářského papíru kvality B v rámci e-shopu, který je na stránkách společnosti Konica Minolta. V kampani číslo dva …víceAbstract:
This thesis deals with the evaluation of the marketing communication of depart-ment of Business Development for Konica Minolta and proposes recommenda-tions for the upcoming years. It is evaluating the results of three new marketing campaigns introduced in fiscal year 2015. The first event is engaged in sales promotion of B quality office paper within the e-shop, which is on the web sites of Konica …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Denis Drexler
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Název
Vložil
Vloženo
Práva