Bc. Monika Puršlová

Bakalářská práce

Věrnostní programy jako nástroj podpory prodeje v kontextu integrované marketingové komunikace

Loyalty programmes as a Sales promotion tool within Integrated marketing communication kontext
Anotace:
Bakalářská práce ve své teoretické části charakterizuje direkt marketing, jenž je součástí marketingu a dále se zaměřuje na věrnostní programy. V praktické části se práce se věnuje analýze věrnostního programu, který je používán jako marketingový nástroj. Cílem práce je zjistit, zda věrnostní programy mají vliv na celkové tržby společnosti a zda posílily a udržely loajalitu ke značce. Závěr práce zhodnocuje …více
Abstract:
Bachelor work in its theoretical part, characterized by direct marketing, which is part of marketing and focuses on loyalty programs. In the practical part of the work is devoted to the analysis of loyalty program, which is used as a marketing tool. The aim is to determine whether loyalty programs have an impact on total revenue and that strengthen and sustain-gel brand loyalty. The conclusion assesses …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2013
  • Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Oponent: Ing. Miloslav Vaňák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní