Bc. Monika Puršlová

Bachelor's thesis

Věrnostní programy jako nástroj podpory prodeje v kontextu integrované marketingové komunikace

Loyalty programmes as a Sales promotion tool within Integrated marketing communication kontext
Abstract:
Bakalářská práce ve své teoretické části charakterizuje direkt marketing, jenž je součástí marketingu a dále se zaměřuje na věrnostní programy. V praktické části se práce se věnuje analýze věrnostního programu, který je používán jako marketingový nástroj. Cílem práce je zjistit, zda věrnostní programy mají vliv na celkové tržby společnosti a zda posílily a udržely loajalitu ke značce. Závěr práce zhodnocuje …more
Abstract:
Bachelor work in its theoretical part, characterized by direct marketing, which is part of marketing and focuses on loyalty programs. In the practical part of the work is devoted to the analysis of loyalty program, which is used as a marketing tool. The aim is to determine whether loyalty programs have an impact on total revenue and that strengthen and sustain-gel brand loyalty. The conclusion assesses …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 6. 2013
  • Supervisor: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Reader: Ing. Miloslav Vaňák

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní