Věrnostní programy jako nástroj podpory prodeje v kontextu integrované marketingové komunikace – Bc. Monika Puršlová
Bc. Monika Puršlová
Bachelor's thesis
Věrnostní programy jako nástroj podpory prodeje v kontextu integrované marketingové komunikace
Loyalty programmes as a Sales promotion tool within Integrated marketing communication kontext
Abstract:
Bakalářská práce ve své teoretické části charakterizuje direkt marketing, jenž je součástí marketingu a dále se zaměřuje na věrnostní programy. V praktické části se práce se věnuje analýze věrnostního programu, který je používán jako marketingový nástroj. Cílem práce je zjistit, zda věrnostní programy mají vliv na celkové tržby společnosti a zda posílily a udržely loajalitu ke značce. Závěr práce zhodnocuje …moreAbstract:
Bachelor work in its theoretical part, characterized by direct marketing, which is part of marketing and focuses on loyalty programs. In the practical part of the work is devoted to the analysis of loyalty program, which is used as a marketing tool. The aim is to determine whether loyalty programs have an impact on total revenue and that strengthen and sustain-gel brand loyalty. The conclusion assesses …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/qyalj/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2013
- Supervisor: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Reader: Ing. Miloslav Vaňák
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PURŠLOVÁ, Monika. \textit{Věrnostní programy jako nástroj podpory prodeje v kontextu integrované marketingové komunikace}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2013. Available from: https://theses.cz/id/0f3k06/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
The Modern Direct Marketing in Practice
Viktoria Antalová -
Věrnostní program jako nástroj pro budování loajality zákazníka
Gabriela Kolářová -
Věrnostní program jako marketingová strategie
Tomáš Vaněk -
Věrnostní program vybrané organizace
Danuše Bradáčová -
Věrnostní program podnikatelského subjektu
Jana Baldová -
Věrnostní program jako nástroj marketingové komunikace společnosti CrossCafe original s.r.o.
Marie Balášová