Fantazie a tvořivost u dětí s problémovým chováním – Kateřina ONDROVÁ
Kateřina ONDROVÁ
Bakalářská práce
Fantazie a tvořivost u dětí s problémovým chováním
Imagination and creativity of children with behavior problems
Anotace:
Tato práce se zabývá vývojem jedince od prenatálního období až po období mladšího školního věku. Vymezuje základní psychické potřeby člověka a druhy deprivace. Definuje pojem dítě s problémovým chováním a dítě s poruchami v chování. A dále popisuje fantazii a tvořivost. V praktické části pak zkoumá, jak fantazijní příběh podněcuje fantazii a tvořivost u dětí s problémovým chováním.Abstract:
This work deals with the development of the individual from the prenatal period to the period of primary school age. It defines the basic mental needs of human and the various types of deprivations. It defines a child with behavioral problems and child with behavorial deprivation. Further the work describes imagination and creativity. In the practical part the essay explores how imaginative story initiate …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2014
Zveřejnit od: 24. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Martin Dominik Polínek, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ONDROVÁ, Kateřina. Fantazie a tvořivost u dětí s problémovým chováním. Olomouc, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 24. 4. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Metodiky a terapeutické přístupy pro rodiče s dětmi s autismem
Nikola Šlosárková -
Kritické srovnání přístupů používaných při práci s dětmi s poruchou autistického spektra
Andrea Kochová -
Rozdíly v postojích studentů vysokých škol k dětem s poruchami chování a dětem s mentálním postižením
Alice Staňková -
Vztah s otcem po rozvodu rodičů: souvislost s kooperací rodičů, kontaktem s otcem, věkem dítěte v době rozvodu, pohlavím dítěte a novým manželstvím rodičů
Kristýna Nehybová -
Porovnání osobnosti dětí s poruchami chování a zdravých dětí s pomocí TCI-A
Irena Košíčková -
Užívání sociálních sítí jako kontakt s okolím dětí s poruchami chování v období pobytu v Diagnostickém ústavu pro mládež v Brně
Tereza Koběrská -
Dítě s poruchami chování v pěstounské péči v kontextu širší rodiny pěstouna
Magdaléna ŠULÁKOVÁ -
Edukace žáků v riziku problému/poruch chování a mentálním postižením v inkluzivním procesu v základní škole.
Irena Floriánová
Název
Vložil
Vloženo
Práva