Bc. Lenka Bauerová
Bachelor's thesis
Marketing a propagace školských zařízení
School facilities promotion and marketing
Abstract:
Bakalářská práce řeší problematiku marketingu a propagace Bankovní akademie, a. s. a Střední průmyslové školy sdělovací techniky. První část práce se zabývá vysvětlením základních pojmů a charakteristikou marketingu, public relations, direct marketingem a SWOT analýzou. V aplikační části je uveden podrobný popis aktivit, kterými se tyto vybrané školy prezentují a zviditelňují. Cílem mé práce je jejich …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the issues of marketing and promotion at Bank academy a. s. and the Secondary Technical School of Communication Technology. In the first part, basic terms, characteristic of marketing, public relations, direct marketing and SWOT analysis have been explained. In the examination part, a detailed description of presentation and promotion activities of selected schools has …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/uoy08/
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2011
- Supervisor: Ing. Pavel Klička
- Reader: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev