Bc. Kateřina Jurczyk

Bakalářská práce

Marketingová komunikace společnosti Chachar/Wear

Marketing Communication of the Company Chachar/Wear
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá posouzením marketingové komunikace společnosti Chachar/Wear. Cílem bakalářské práce je navrhnout doporučení ke zlepšení marketingové komunikace společnosti. Práce je rozdělena do dvou částí. V první kapitole jsou shrnuta teoretická východiska marketingové komunikace a marketingového komunikačního mixu. Druhá kapitola obsahuje informace o samotné společnosti. Ve třetí …více
Abstract:
This bachelor's thesis deals with the assessment of the marketing communication of the Chachar/Wear company. The aim of the bachelor's thesis is to propose recommendations for improving the company's marketing communication. The work is divided into two parts. The first chapter summarizes the theoretical basis of marketing communication and the marketing communication mix. The second chapter contains …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2024
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/xpezk/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2024
  • Vedoucí: Ing. Veronika Kopřivová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Anna Dendisová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné