Marketingová komunikace společnosti Chachar/Wear – Bc. Kateřina Jurczyk
Bc. Kateřina Jurczyk
Bakalářská práce
Marketingová komunikace společnosti Chachar/Wear
Marketing Communication of the Company Chachar/Wear
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá posouzením marketingové komunikace společnosti Chachar/Wear. Cílem bakalářské práce je navrhnout doporučení ke zlepšení marketingové komunikace společnosti. Práce je rozdělena do dvou částí. V první kapitole jsou shrnuta teoretická východiska marketingové komunikace a marketingového komunikačního mixu. Druhá kapitola obsahuje informace o samotné společnosti. Ve třetí …víceAbstract:
This bachelor's thesis deals with the assessment of the marketing communication of the Chachar/Wear company. The aim of the bachelor's thesis is to propose recommendations for improving the company's marketing communication. The work is divided into two parts. The first chapter summarizes the theoretical basis of marketing communication and the marketing communication mix. The second chapter contains …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/xpezk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Veronika Kopřivová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Anna Dendisová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev