Návrh marketingové komunikace sportovního centra – Adéla Tomečková
Adéla Tomečková
Diplomová práce
Návrh marketingové komunikace sportovního centra
Marketing Communication Design of Sport Centre
Anotace:
Diplomová práce je návrhem marketingové komunikace pro sportovní centrum. Cílem práce je analyzovat a vyhodnotit stávající aktivity marketingové komunikace Sportovního centra FAJNE, a to z pohledu současných a potenciálních zákazníků. Diplomová práce je rozdělena na dvě části – teoretickou a praktickou. Teoretická část vychází ze studia odborné literatury, zabývá se teoretickými východisky marketingové …víceAbstract:
This master thesis focuses on the design of Sport Centre FAJNE marketing communications. The aim of the thesis is to analyze and evaluate current marketing activities of the sport centre from the existing and potential customers’ point of view. The thesis consists of two parts - theoretical and practical. The theoretical part is based on the study of professional literature and deals with the theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/121861
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 8. 2017
- Vedoucí: Tereza Prešnajderová
- Oponent: Martina Gecíková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev