Podpůrná dimenze institucionální a preventivně výchovné edukace – Mgr. Jarmila Matochová, Ph.D.
Mgr. Jarmila Matochová, Ph.D.
Advanced ('rigorózní') thesis
Podpůrná dimenze institucionální a preventivně výchovné edukace
Supportive Dimension in Institutional Care Facilities and in Educational Care Centers
Abstract:
Tématem rigorózní práce jsou možnosti podpory dítěte s problémovým chováním v podmínkách institucionální a preventivně výchovné edukace. Podporu tematizujeme v kontextu speciálně pedagogických paradigmat i paradigmat spolupracujících oborů. Výchozím myšlenkovým bodem nám je inkluzivní pojetí edukace. Pozornost soustředíme zejména na naplňování potřeb dětí s problémovým chováním z jejich sociálních …moreAbstract:
This thesis aims to describe the problematic of support of a child with challenging behaviour in institutional care facilities and in educational care centres. Supportive process is presented in the context of the theoretical paradigms in the field of special education and related fields as well. The concept of inclusive education is our overarching framework. Main focus is put on the issue of fulfilment …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 10. 2014
Identifier:
https://is.muni.cz/th/t7r8e/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 11. 2014
- Supervisor: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
- Reader: doc. PhDr. Karel Pančocha, Ph.D., doc. PaedDr. Petr Franiok, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationAdvanced ('rigorózní řízení') programme / field:
Special Education / Special Education
Theses on a related topic
-
Edukace žáků s poruchou chování; nové přístupy asistenta pedagoga ve třídě
Ludmila Hénková -
Edukace žáka s ADHD
Jitka Fialová -
Specifika problémů v chování jedinců v Dětském domově
Renata Holcová -
Edukace žáků v riziku problému/poruch chování a mentálním postižením v inkluzivním procesu v základní škole.
Irena Floriánová -
Dítě s problémy v chování v předškolním vzdělávání
Adéla BERBROVÁ -
Rozvoj sociálních dovedností u žáka s problémy v chování na běžné základní škole
Eliška Matoulková -
Etiketování žáků s problémy v chování v běžné základní škole
Irena Floriánová -
Principy inkluzivního vzdělávání v pojetí Montessori pedagogiky se zaměřením na žáky s problémy v chování
Jana Vlachová