Vliv značky na kupní chování spotřebitele – Bc. Lucie Vorlíčková
Bc. Lucie Vorlíčková
Diplomová práce
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
The influence of brand on consumer buying behavior
Anotace:
Diplomová práce se zabývá vlivem značky na kupní chování spotřebitele. Cílem práce je zjistit aspekty rozhodovacího procesu spotřebitele při koupi konkrétního produktu a určit, jakou váhu má samotná značka mezi nimi. Na základě těchto poznatků uvést doporučení pro budování pozice na trhu. Teoretická část práce je zaměřena na kupní chování spotřebitele, marketingový mix a jeho nástroje. Dále jsou vysvětlena …víceAbstract:
This thesis addresses the influence of a brand on consumer buying behaviour. The goal of the thesis is to discover the aspects of the customer’s decision process while buying a certain product and to determine what significance does the brand name have. Moreover, based on these discoveries it will state some recommendations on building a position on the market. The theoretical part is focused on consumer …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Vokáčová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
The Impact of CSR Practices on the Czech Buying Decision Process within the Luxury Fashion Industry
Kristýna Miturová -
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Daniel Havlíček -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Monika Hegarová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Klára Hrabčáková -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Michaela Pechová
Název
Vložil
Vloženo
Práva