Bc. Lucie Vorlíčková

Master's thesis

Vliv značky na kupní chování spotřebitele

The influence of brand on consumer buying behavior
Abstract:
Diplomová práce se zabývá vlivem značky na kupní chování spotřebitele. Cílem práce je zjistit aspekty rozhodovacího procesu spotřebitele při koupi konkrétního produktu a určit, jakou váhu má samotná značka mezi nimi. Na základě těchto poznatků uvést doporučení pro budování pozice na trhu. Teoretická část práce je zaměřena na kupní chování spotřebitele, marketingový mix a jeho nástroje. Dále jsou vysvětlena …more
Abstract:
This thesis addresses the influence of a brand on consumer buying behaviour. The goal of the thesis is to discover the aspects of the customer’s decision process while buying a certain product and to determine what significance does the brand name have. Moreover, based on these discoveries it will state some recommendations on building a position on the market. The theoretical part is focused on consumer …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2018

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Lucie Vokáčová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta
 
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Theses 0yqa5c 0yqa5c/2
1/4/2018
Folders
Files
Mach, J.
2/4/2018
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.